Ετικέτες

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020

Καλό καλοκαίρι!

Αγαπημένα μου παιδιά,

Η διαδρομή που ξεκινήσατε  πριν δυο χρόνια μαζί μου, έφτασε στο τέλος της. Εσείς θα συνεχίσετε με άλλον ή άλλη οδηγό, κι εγώ με τη σειρά μου θα περιμένω το "επόμενο λεωφορείο"!
Μέσα σ' αυτά τα δύο χρόνια καταφέρατε και πετύχατε τόσα πολλά καινούρια πράγματα! Κι εγώ όμως έμαθα πολλά από εσάς και γι' αυτό σας ευχαριστώ!
Είμαι τόσο χαρούμενη και περήφανη για σας!
Μέχρι τον Σεπτέμβριο που θα τα ξαναπούμε (και ίσως τότε αγκαλιαστούμε)  σας εύχομαι ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι με πολύ πολύ παιχνίδι (να του δώσετε να καταλάβει), θάλασσα αλλά και βουνό, εκδρομούλες, εξερευνήσεις, φίλους, τραγούδια, χορό, ποδήλατα, πατίνια (αλλά και κανένα βιβλίο με ωραίες ιστορίες) και ό,τι άλλο θέλετε!
Να προσέχετε τον εαυτό σας και να μείνετε υγιείς και ασφαλείς!
Σας φιλώ 
με πολλή πολλή αγάπη
Η δασκάλα σας
Χρύσα

Και μια "αναμνηστική φωτογραφία" (εξαιρετική ζωγραφιά) με όλη την τάξη από την Ελίζα μας!
Σ' ευχαριστούμε Ελίζα!!!! Μου άρεσε πάααααααρα πολύ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.