Ετικέτες

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Ενότητα 7η

Ολιστική Καταστροφή στις Καλλιέργειες















































































Βιβλιοπροτάσεις
Σήμερα οι προτάσεις  είναι αγαπημένα μου βιβλία! 

Οι προτάσεις καλύπτουν ένα εύρος και από άποψη γούστου αλλά και σε βαθμό δυσκολίας!

1)Ένα από τα πιο αγαπημένα μου βιβλία, από έναν συγγραφέα που αγαπήθηκε από χιλιάδες παιδιά σε όλο τον κόσμο!


Διαβάστε ένα απόσπασμα από το βιβλίο 

 Μάθετε πληροφορίες για τον συγγραφέα

Επίσκεψη στον επίσημο ιστότοπο του συγγραφέα 


2)Το βιβλίο  «Charlotte's web» του Ε.Β.White έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα 10 καλύτερα βιβλία της παγκόσμιας παιδικής λογοτεχνίας του 20ου αιώνα.




Διαβάστε απόσπασμα από το βιβλίο 


3)Και μια αστυνομική ιστορία με έναν ασυνήθιστο ντεντέκτιβ! 

Η Ντόροθυ Σνότ εξαφανίστηκε! Στο δάσος, η είδηση πέφτει σαν βόμβα. Η πιο πλούσια και συνάμα η πιο αγαπητή κάμπια σε ολόκληρο το δάσος εξαφανίστηκε από τη βελανιδιά της! Σύμπτωση; Απαγωγή; Ή κάτι χειρότερο; Ο μόνος που μπορεί να λύσει το μυστήριο είναι ο Κορνήλιος Κρικ, ο διασημότερος σκίουρος ντετέκτιβ όλου του δάσους. Ίσως και όλου του κόσμου... Κι η αναζήτηση ξεκινά...


 
4) Ο ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΑΣ του BARBEAU PHILIPPE
Αλλεργικοί στα μαθηματικά, ανεπίδεκτοι μαθήσεως και τρομερά άτακτοι ο Ξανθομπάμπουρας και οι συμμαθητές του δεν αφήνουν δάσκαλο να στεριώσει στην τάξη τους. Ώσπου έρχεται ο "Τυφλοπόντικας".
Στην αρχή τα παιδιά τον υποδέχονται με έχθρα και καχυποψία. Σιγά-σιγά όμως ανακαλύπτουν μαζί χαρές που ούτε τις φαντάζονταν. Και όλοι μαζί ρίχνονται στην περιπέτεια . .


Και μια και μιλήσαμε πρόσφατα για παραμύθια:
 5) Τα παραμύθια της ζωής μας επαναφέρουν στη μνήμη μας μια μεγάλη πολιτισμική κληρονομιά, δημιουργώντας ένα αρχείο από τις πιο δημοφιλείς ιστορίες του δυτικού κόσμου, τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενήλικες. Κλασικά παραμύθια από τους πιο σημαντικούς συγγραφείς που όλοι νομίζουμε ότι ξέρουμε - ακόμα κι αν δεν είμαστε σε θέση να τα διηγηθούμε - δημιουργούν ένα μοναδικό πανόραμα νοσταλγικής, συλλογικής μνήμης. Μια σπάνια συλλογή από γκραβούρες και εικόνες φημισμένων καλλιτεχνών του 19ου αι. προσφέρει μια ξεχωριστή αισθητική απόλαυση.περιλαμβάνει παραμύθια των: Γκριμ, Περό, Άντερσεν, Μπομον κ.ά.
Και επειδή στην κουβέντα μας βάλαμε και τα ξωτικά της Ιρλανδίας:

Καλή ανάγνωση!!!!!!!!!!!!!

Ενότητα 3η

Λόγοι-αναλογίες

Κεφάλαιο 30: ΛΟΓΟΣ ΔΥΟ ΜΕΓΕΘΩΝ

 Παράδειγμα:
Το 3ο ΔΣ Θεσσαλονίκης  έχει 280 μαθητές, ενώ το 14ο έχει 140.
Ο λόγος του αριθμού των μαθητών του 3ου ΔΣ προς τον αριθμό των μαθητών του 14ου ΔΣ μπορεί να εκφραστεί:

α) με κλάσμα:                   280/140=2

β) με διαίρεση:                280:140=2

γ) χρησιμοποιώντας το «προς»:        280 προς 140

Από το λόγο φαίνεται πως το 3ο ΔΣ έχει διπλάσιους μαθητές από το 14ο.





Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

κεφάλαιο 19

Κεφάλαιο 18

Η κατανομή του πληθυσμού στη Γη

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την εγκατάσταση των ανθρώπων σε μια περιοχή;

















Κεφάλαιο 17




Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Επανληπτικές ασκήσεις


Και λίγα μαθηματικά, έτσι για να είμαστε σε φόρμα, για όσους/όσες θέλουν!



1. Να λύσετε τις εξισώσεις.
α) x + 45 = 100
..........................................................................................................................................................................
β) 25 – x = 10 ..........................................................................................................................................................................
γ) x – 35 = 80 ..........................................................................................................................................................................
δ) 3 ● x = 60
..........................................................................................................................................................................
ε) x : 50 = 2
..........................................................................................................................................................................
στ) 120 : x = 30
..........................................................................................................................................................................
ζ) χ  * 2και 1/2 = 10



η) χ : 1/4 = 12

θ) χ : (12,5+7,5) = 25

ι)  χ *   (6,5   *   2,4) = 218,4

Όλα τα παρακάτω προβλήματα πρέπει να λυθούν με εξισώσεις.
2. Να σχηματίσετε την κατάλληλη εξίσωση και να βρείτε τις πλευρές του παρακάτω ορθογωνίου, αν η περίμετρός του είναι 80 εκ., η μεγάλη πλευρά είναι 3χ και η μικρή χ.            

                                                                              3χ





3. Ο Γιάννης έχει ύψος 153 εκ. Πόσα εκατοστά θα ’πρεπε να ήταν ψηλότερος για να έφτανε την αδελφή του η οποία έχει ύψος 160 εκ.;
.........................................................................................................................................................................................

4. Ο Θοδωρής αγόρασε 4 τετράδια. Έδωσε 10 € και πήρε ρέστα 6,8 €. Πόσο κόστιζε το κάθε τετράδιο; (Από τις παρακάτω εξισώσεις να επιλέξετε την σωστή και να την λύσετε, για να βρείτε την αξία του κάθε τετραδίου. )
α) 4 + x = 10 – 6,8        β) 4 x = 10 – 6,8        γ) 10 – x = 4 6,8

5. Ένα ιπτάμενο δελφίνι αποπλέει από τον Πειραιά και αναπτύσσει ταχύτητα 50 μιλίων την ώρα. Πόσες ώρες θα κάνει για να φτάσει σε ένα νησί το οποίο απέχει από το λιμάνι του Πειραιά 225 μίλια;
.........................................................................................................................................................................................

6. Ένα αυτοκίνητο ξεκινά από την Αθήνα, και με μέση ωριαία ταχύτητα 71 χμ/ώρα φτάνει στην Καλαμάτα. Πόσες ώρες διαρκεί το ταξίδι αν ξέρουμε ότι η Καλαμάτα απέχει από την Αθήνα 248,5 χμ.;
.........................................................................................................................................................................................
7.Ένας μελισσοκόμος παρήγαγε 175 κ. μέλι το οποίο το έβαλε σε 7 δοχεία. Πόσα κιλά χωρούσε το κάθε δοχείο;
(Για να βρείτε τον άγνωστο x , να σχηματίσετε εξίσωση με πολλαπλασιασμό.)