Ετικέτες

Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

Νιώθω (Γλώσσα) και Σύνθετα προβλήματα (μαθηματικά)

Τετάρτη σήμερα 25 Μαρτίου

Καλημέρα σε όλους και όλες!!!!!!!

Σας ευχαριστώ για τα μηνύματά σας, τις ζωγραφιές σας και τις ευχές σας.Με ρωτάτε πώς περνάω. Όπως όλοι, κι εγώ μένω στο σπίτι με την οικογένειά μου και κάνω ό,τι κι εσείς! Έχω πάρει τις εργασίες σας παιδιά, μπράβο σας. Μου άρεσαν πολύ τα φανταστικά σας ζώα,τα αγγεία και οι ζωγραφιές σας. Τα λίμερικ ήταν καταπληκτικά!!!!!
Με την πρώτη ευκαιρία θα τα αναρτήσω!
Συνεχίζουμε να είμαστε στο σπίτι για να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και τους άλλους και ασχολούμαστε με τα μαθήματά μας! 
Ξέρετε, σας το λέω καθημερινά, προσπαθούμε να κάνουμε μόνοι μας τις εργασίες. Ζητάμε βοήθεια αν δεν καταλαβαίνουμε κάτι, αλλά οι εργασίες είναι δικές μας. 


Τώρα  μερικά σχόλια:


  • Οι ερωτήσεις για την ποδηλάτισσα δεν έχουν λάθος και σωστό. Καθένας "νιώθει" την ποίηση μοναδικά.

  • Μετράμε τις συλλαβές των στίχων για να κατανοήσουμε την τονικότητα και το ρυθμό που δίνει στο λόγο, ο ίδιος αριθμός των συλλαβών. Θυμάστε, σε άλλα ποιήματα είχαμε διαπιστώσει τον αριθμό 8, στην ποδηλάτισσα είναι ο αριθμός 12. Επίσης και η ομοιοκαταληξία συμβάλλει προς την κατεύθυνση αυτή. Άρα προσέχουμε τον αριθμό των συλλαβών όταν κάνουμε και δικά μας ποιήματα.

  • Από τα αγγεία το μόνο που δεν βρήκατε είναι ο σκαντζόχοιρος. Ναι, ήταν δύσκολο να τον αναγνωρίσετε. Τα περισσότερα από αυτά τα αγγεία βρίσκονται στο Αρχαιολογικό μουσείο Θεσσαλονίκης. Μακάρι να προλάβουμε να τα δούμε από κοντά, αν όχι μπορείτε κάποια στιγμή να τα επισκεφτείτε με τους γονείς σας. 
Σήμερα είναι μεγάλη εθνική γιορτή!
Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο να διαβάσεις μια ωραία ιστορία.


Τα ελληνάκια Ανθολόγιο ΚΛΙΚ



Πάμε τώρα στα μαθήματά μας!!!!!!

1. Νιώθω
Συναισθήματα

Δείτε πρώτα την παρουσίαση από την Ιωάννα Χατσίκου




Παρουσίαση ΚΛΙΚ
ΠΗΓΗ: https://www.slideshare.net/IoannaChats/ss-32771047?ref=http://taksiasterati.blogspot.com/2014/03/1_26.html

Διάβασε το κείμενο "Ένα δέντρο ταξιδεύει" από το βιβλίο σου.
Εντόπισε και υπογράμμισε όλες τις λέξεις και φράσεις που δείχνουν συναισθήματα. 
Γιατί είναι λυπημένο το δέντρο;
Γιατί το δεντράκι θεωρεί ότι η άκρη της γης είναι το αντικρινό βουνό;

Μήπως καταλαβαίνουμε το δεντράκι  τώρα που κι εμείς μένουμε στο σπίτι; 
Πού θα επέλεγες να πας, αν μπορούσες; 

Ύστερα κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο και κάνε το κρυπτόλεξο που σου δείχνει το βελάκι. Μετά άκου και τη μουσικούλα που σου δείχνει το άλλο βελάκι. 








ΚΛΙΚ σχολικό βιβλίο


Μπορείς αν θέλεις να παίξεις με τις δαχτυλόκουκλες της Ιωάννας Χατσίκου. Εκτυπώνεις το φύλλο τις κόβεις, γράφεις τι συναίσθημα δείχνει η καθεμιά, τις χρωματίζεις και τις στερεώνεις στα δάχτυλα σου. Αυτοσχεδίασε και παίξε με τους γονείς σου και τα αδέρφια σου.



Παίξε με ρήματα ΚΛΙΚ
ΠΗΓΗ: stintaxi.com


Τώρα κάνε και τις ασκήσεις 3 και 4 στις σελίδες 28 και 29 του ΤΕ γλώσσας. Κάνε ανάγνωση το κείμενο για εξάσκηση(πρώτα σιωπηλά πάντα) και ύστερα μεγαλόφωνα. Δεν ξεχνάμε ότι για να αποκτήσουμε ευχέρεια στην ανάγνωση, πρέπει να διαβάζουμε όπως μιλάμε. Χωρίς συλλαβισμούς, παύσεις ή λάθη. Το φύλλο εργασίας θα το βρεις στο mail των γονιών σου. 



2. Μαθηματικά
Κεφάλαιο 37 Σύνθετα προβλήματα Πώς λύνω προβλήματα;

Διαβάζω πάρα πολύ προσεκτικά το πρόβλημα, όσες φορές χρειαστεί, για να καταλάβω τι ακριβώς λέει.

Τι θα πει "καταλαβαίνω το πρόβλημα":


  • Μπορώ να το αφηγηθώ με "δικά μου λόγια".
  • Ξεχωρίζω ποια είναι τα δεδομένα που μου δίνει και ποια αυτά που μου ζητάει. Δηλαδή "τι γνωρίζω" και "τι ψάχνω να βρω". Μπορώ να βάλω τα δεδομένα σε πίνακα, όπως στη σελ. 24 του βιβλίου. 
  • Αν υπάρχουν εικόνες, τις παρατηρώ πολύ προσεκτικά, για να δω αν περιέχουν δεδομένα του προβλήματος που θέλω να λύσω.
  • Ψάχνω λέξεις - φράσεις κλειδιά: π.χ. διπλάσιο (δύο φορές), λιγότερο, περισσότερο, πόσα έμειναν; πόσα είναι όλα μαζί;






  • Αν με βοηθάει ζωγραφίζω το πρόβλημα ή χρησιμοποιώ διάφορα αντικείμενα: μολύβια, μαρκαδόρους, πορτοκάλια κ.λ.π.
  • Μελετάω τα δεδομένα και τα ζητούμενα του προβλήματος και αποφασίζω ποιες πράξεις θα κάνω.
  • Κάνω τις πράξεις και μετά προσπαθώ να ελέγξω αν το αποτέλεσμα είναι σωστό. Χρησιμοποιώ την επαλήθευση και τις ανάλογες πράξεις.
  • Γράφω την απάντηση του προβλήματος. Επομένως, κατανοώ την ερώτηση για να είμαι σε θέση να δώσω απάντηση. ΠΡΟΣΟΧΗ: πολλές φορές  το αποτέλεσμα μιας πράξης δεν δίνει την απάντηση στο πρόβλημα. Άρα αυτό σημαίνει ότι δεν καταλάβαμε το πρόβλημα.
Να λύσεις τα σύνθετα προβλήματα στο φύλλο εργασίας
(Θα το βρεις στο mail των γονιών σου).




Παίξε με προσθέσεις ΚΛΙΚ
ΠΗΓΗ: mathplayground.com










Παίξε με αφαιρέσεις
ΠΗΓΗ: education.com

Στις αφαιρέσεις ξεκινάς πρώτα από δεξιά και πρέπει να αποφασίζεις αν χρειάζεται να δανειστείς. Αν ναι, πατάς επάνω στον αριθμό από τον οποίο θα δανειστείς. Η αφαίρεση στο παιχνίδι γίνεται με τον πρώτο τρόπο που μάθαμε.


Να λύσεις τα προβλήματα α και β του ΤΕ (δεν μπορώ να θυμηθώ αν τα κάναμε ή όχι).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.