Ετικέτες

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021

 Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Ευ ζην

Γνωρίζω το σώμα μου - Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

8o Εργαστήριο

 "Το ασφαλές άγγιγμα" 

"Ο κανόνας των εσωρούχων"


Κίκο και  χέρι





Το μυστικό της Νίκης



Η περιπέτεια του Βίκτωρα








"Το δέντρο των συναισθημάτων"
Του Γιώργου Σακελλαρίδη και της Ειρήνης Γιασιράνη




"Το τραγούδι των συναισθημάτων"
Στίχοι - μουσική: Χάρης Λουφόπουλος 




 

Έχω χαρά, όταν μου χαμογελάς 

όταν μου λες, πόσο πολύ μ 'αγαπάς.

Αν σε ζητήσω, αν δε σε δω 

νιώθω μια λύπη, δεν είσαι εδώ. 


Μη μου θυμώνεις, θυμώνω κι εγώ 

μη μου φωνάζεις, τι να σου πω ! 

Μη με ξεχάσεις, φοβάμαι γιατί 

είμαι μια αθώα, μικρούλα ψυχή.


 Είσαι για μένανε τόσα πολλά 

κράτα το χέρι μου δωσ’ μου φτερά. 

Μια ζωγραφιά, να 'τανε ο κόσμος παιδιά 

ζωγραφιστή, να 'ταν παντού η χαρά. 


Να μην μας κέρδιζε η λύπη ξανά 

να 'ταν ο πόνος μια φάρσα κακιά.

 Μη με μαθαίνεις, να έχω θυμό 

να μεγαλώνω, σε λάθος καιρό. 


Τη μοναξιά τη φοβάμαι γιατί 

είμαι μια αθώα μικρούλα ψυχή.

 Για την αγάπη εγώ θα μιλώ

 είμαι η ελπίδα στον κόσμο αυτό… (Χ 2)


"Αυτό θα πει αυτοεκτίμηση"

Του Γιώργου Σακελλαρίδη και της Ειρήνης Γιασιράνη


Όταν καλά τα καταφέρνεις

κι όταν αισθάνεσαι καλά,

στο αερόστατο ανεβαίνεις

κι όλο πηγαίνεις πιο ψηλά.

 

Πετάς πιο πάνω απ’ τη χαρά σου

γιατί έχεις φίλους κι απορείς

πως με των φίλων τις ανάσες

ν’ ανέβεις πιο ψηλά μπορείς.

 

Μα κείνο που σε πάει πιο πάνω

και να σε φτάσω δεν μπορώ,

είναι που έχεις κάνει φίλο

τον εαυτό σου από καιρό.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.